خرید و قیمت یونولیت در ارومیه : اطلاعات به روز و کاملی در ارتباط با این محصول پرکاربرد در اختیار شما قرار می دهیم.

حتماً می دانید که یونولیت یا پلی استایرن انبساطی، ماده سفیدرنگی است که حاصل صنعت پتروشیمی می باشد. این محصول دارای نام های فراوانی است و در نقاط مختلف جهان به نام های گوناگونی شناخته می شود. اما در ارومیه عزیز، این محصول را با همان نام یونولیت می شناسند.

دلیل استقبال صنایع ارومیه از استفاده از یونولیت

بررسی خرید و قیمت یونولیت در ارومیه را از مزایای استفاده از یونولیت شروع می کنیم. کارخانه ها، شرکت ها و تولیدی های مختلفی در ارومیه فعال است که از جمله آنها می توان به آذین کارتن، آلتین پلیمر ایرانیان، آوا پلاستیک ارومیه، آرمان یدک غرب، آراز دمیر، آذین چوب نمای ارومیه، آذین لعل فام، آذین کاغذ باختر، آذر سلولز فیروزه ای و …. اشاره نمود. در بسیاری از صنایع ارومیه از یونولیت با اهداف گوناگون استفاده می شود. علت استقبال فراوان از استفاده از یونولیت شامل موارد زیر است:

بررسی میزان خصوصیات عایق پذیری

یونولیت دارای یک ویژگی مهم است که این ویژگی آن را بسیار محبوب و کاربردی کرده است و زمینه استفاده از یونولیت در بخش های مختلف شده است. یونولیت عایق است. این محصول در برابر صوت به خوبی عمل کرده و همانند یک عایق بسیار قدرتمند صدا عمل می کند.

عایق سازی یونولیت صرفاً محدود به عایق سازی صوتی نمی شود و این محصول از جهت دیگری نیز عایق می باشد. یونولیت را یکی از عایق های رطوبت بسیار خوب می دانند که جذب آب بسیار اندکی دارد. همچنین این محصول می تواند عایق دما باشد و از رد و بدل شدن سرما و گرما جلوگیری کند. همین مسئله سبب شده است که یونولیت به صنعت ساختمان سازی در ارومیه ورود کند. بررسی خرید و قیمت یونولیت در ارومیه نشان می دهد که آمار فروش این محصول به سازندگان در ارومیه بسیار بالا است.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید و قیمت یونولیت در ارومیه با کارشناسان ما در ارتباط باشید

انواع یونولیت

معایب اندک در مقابل محاسن کثیر

هر چه گفتیم از خوبی های یونولیت بود. اما استفاده کنندگان از یونولیت باید بدانند که این محصول دارای چندین نقطه ضعف کوچک است که بایستی به آنها توجه داشته باشند. در زمان استفاده از یونولیت باید به موارد زیر توجه داشت تا نتیجه مطلوب را بدست آورد:

بررسی خرید و قیمت یونولیت در ارومیه

قیمت این محصول تحت تأثیر خصوصیات کمی و کیفی آن می باشد. ارومیه ای های گرامی توجه داشته باشند که این محصول را با قیمت مناسب و درست خود خریداری کنند. نخست یک استعلام از قیمت روز یونولیت در سایت ها بگیرید و سپس به خرید آن اقدام کنید تا آن را به قیمت بالاتر از قیمت اصلی خود خریداری نکنید. البته یک نکته قابل تأمل وجود دارد. یونولیت هایی که از نرخ روز بازار بسیار پایین تر هستند، ارزش خرید ندارند. زیرا عمدتاً با مواد اولیه بی کیفیت و بدون رعایت استانداردها ساخته شده اند.

پیشنهاد می کنیم که یونولیت موردنیاز خود را برای کسب و کار موردنظر خود از مجموعه ایران ورق خریداری کنید که یکی از برترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان یونولیت در کشور است و محصولاتش می تواند انتظارات خریداران را برآورده کند.

خرید و قیمت یونولیت در ارومیه

کارخانه تولید یونولیت در ارومیه

پس از بررسی خرید و قیمت یونولیت در ارومیه به این مسئله می پردازیم که یونولیت چگونه تولید می شود. یونولیت یک فاز 3 مرحله ای را پشت سر می گذارد تا به یونولیت های مختلف تبدیل شود. ماده اولیه این محصول نخست به مرحله پیش انبساط رفته و در آنجا اقداماتی روی آن صورت می گیرد تا انبساط پیدا کند.

سپس مواد منبسط شده به فاز تهویه می روند تا در آنجا استراحت داشته باشند و به حالت ایده آل برسند. سپس شرایط مهیا می شود تا ترکیب حاصل را قالب گیری کنند تا یونولیت تولید شود. قالب هایی که در این مرحله به کار می روند، متفاوت است.

کاربردهای یونولیت در ارومیه

بررسی خرید و قیمت یونولیت در ارومیه نشان می دهد که یونولیت، محصول پرفروشی در این منطقه است. چرا که از یونولیت در بخش های مختلفی استفاده می شود. عایق سازی صوتی، ساخت تیغه داخل تیغه سفالی، استفاده به عنوان ماده پرکننده، استفاده به عنوان عایق حرارتی، اجرای نما و کف ساختمان ها، اجرای دیوار و سقف ساختمان ها، عایق سازی برودتی سردخانه، ساخت تابلو اعلانات، باغداری و کشاورزی، خودروسازی و … از جمله کاربردهای متنوع یونولیت است که به استفاده از یونولیت به شدت وابسته هستند.

سخن پایانی

نکته آخری که در ارتباط با موضوع خرید و قیمت یونولیت در ارومیه باید خدمتتان عرض کنیم این است که امروزه یونولیت از سوی کارخانه های مختلفی تولید می شود که برخی از آنها، هیچ توجهی به استانداردهای تولید یونولیت و ضرورت استفاده از مواد اولیه باکیفیت ندارند. چنین یونولیت هایی اصلاً کیفیت و دوام لازم را ندارند و برای هیچ کاربردی مناسب نمی باشند. لذا خریداران یونولیت توجه داشته باشند که از خرید چنین یونولیت هایی خودداری کنند. با خرید یونولیت از برندهای معتبر مانند ایران ورق، خیال خود را از بابت کیفیت کار راحت می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...