خرید و قیمت یونولیت در رویان : یونولیت برای ساختمان سازی، عایق سازی، بسته بندی، ماکت سازی، مجسمه سازی، تزئینات و … مناسب است.

یونولیت، ماده سبک و متخلخلی است که ساختار عجیبی دارد. ساختار خاص این ماده موجب شده است که یونولیت از خود خواص منحصربه فردی ارائه دهد. این ماده که به نام های فیبر سفید، آکاسیف، پلی استایرن انبساطی، EPS، پلاستوفوم، استایروفوم و ده ها نام دیگر معروف است، در رویان به اسم یونولیت شناخته می شود.

کاربرد یونولیت در رویان

بررسی خرید و قیمت یونولیت در رویان را با ذکر کاربردهای آن شروع می کنیم. یونولیت یا پلاستوفوم در بخش های مختلفی در رویان به کار گرفته می شود و نتایج استفاده از آن در هر حوزه ای، مثبت است. برخی از کاربردهای این محصول در رویان عبارتند از:

خرید و قیمت یونولیت در رویان

انواع یونولیت های کاربردی در رویان

یونولیت های مختلفی در رویان به کار می روند. در بررسی خرید و قیمت یونولیت در رویان متوجه می شویم که قیمت انواع یونولیت ها با یکدیگر متفاوت است. کارخانه ها برای هر یک از استفاده های یونولیت، نوع خاصی از یونولیت را تولید می کنند که از نظر شکل، اندازه، میزان فشردگی و خواص مناسب کاربرد موردنظر باشد.

بر این اساس انواع یونولیت شامل یونولیت ورقه ای، یونولیت فشرده، یونولیت فوق فشرده، یونولیت تیرچه کرومیت، یونولیت سقفی استاندارد، یونولیت دیواری، یونولیت بسته بندی و یونولیت توپی می باشد که هر یک از آنها دارای کاربردی در رویان می باشند و با هدف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

تجزیه و تحلیل برخی از خصوصیات یونولیت

در ادامه بررسی خرید و قیمت یونولیت در رویان با برخی از خواص یونولیت آشنا می شویم.

وزن یونولیت: وزن این محصول بسیار اندک است. بر خلاف حجم و ظاهر بزرگی که یونولیت دارد، وزن اندکی دارد.

دانسیته یونولیت: دانسیته یونولیت نسبت جرم به حجم این ماده است. یونولیت را در دانسیته های گوناگون 12،20،25و 40 و … تولید می کنند. تمامی یونولیت ها دانسیته مشخصی ندارند.

انعطاف پذیری یونولیت: یونولیت از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و این مسئله موجب می شود که در شکل ها و اندازه های مختلفی بتوان از آن استفاده نمود.

قیمت یونولیت: بررس خرید و قیمت یونولیت در رویان نشان می دهد که این محصول به نسبت دیگر متریال و مصالح ارزان تر است.

میزان عایق بودن: یونولیت از سه نظر عایق است. این محصول عایق بسیار خوب صدا است. یونولیت علاوه بر عایق بودن صدا از خاصیت عایق انرژی و عایق رطوبت برخوردار است:

امکان بازیافت: یونولیت می تواند بازیافت شود و به ماده اولیه یونولیتی بازیافتی تبدیل شود تا در کارخانه های مختلف به عنوان ماده اولیه به ترکیب مواد ساخت محصولات مختلف اضافه شود.

دوام یونولیت: بررسی ها نشان می دهد که دوام یونولیت بسیار بالا است. هر اندازه که فشردگی یونولیت بیشتر باشد، دوام آن بیشتر است. این ماده با گذشت زمان بسیار زیاد، خواص خود را حفظ می کند.

میزان مقاومت: یونولیت در برابر ضربات وارده از خود مقاومت بسیار بالایی نشان می دهد و این مقاومت در حدی است که آن را یک ضدضربه می دانند. آمار خرید و قیمت یونولیت در رویان نشان می دهد که از یونولیت به عنوان ماده ای ضد ضربه استفاده می کنند.

میزان مقاومت در برابر آتش: یونولیت معمولی یا بسوز در برابر آتش اصلاً مقاومت ندارد. تنها یونولیت کندسوز یا غیرقابل اشتعال است که در برابر آتش از خود مقاومت نشان می دهد.

امکان ترکیب با حلال های مختلف: یونولیت را نباید با حلال های آلی ترکیب نمود. زیرا به حلال های آلی واکنش بدی نشان می دهد و سریعاً دچار مشکل می شود.

بهترین مرکز خرید یونولیت در رویان

بهترین مرکز خرید و قیمت یونولیت در رویان را بررسی می کنیم. رویانی های گرامی و عزیز می توانند سفارش انواع یونولیت موردنیاز خود را به ایران ورق ارائه دهند. مجموعه ایران ورق بر اساس آخرین استانداردها به تولید انواع یونولیت اقدام می کند و محصولاتی را تولید می کند که کیفیت بسیار بالایی دارند.

ایران ورق ارائه دهنده انواع یونولیت سقفی، یونولیت دیواری، یونولیت فشرده، یونولیت ورقه ای، یونولیت توپی و یونولیت حبه قندی در بالاترین سطح کیفی می باشد و مشتریانی در نقاط مختلف ایران و حتی کشورهای همسایه دارد. شما نیز می توانید یونولیت موردنیاز خود را از این مجموعه خریداری کنید.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید و قیمت یونولیت در رویان با کارشناسان ما در ارتباط باشید

لیست قیمت انواع یونولیت

بررسی خرید و قیمت یونولیت در رویان

قیمت یونولیت نشان می دهد که این محصول از قیمت مناسبی نسبت به متریال و مصالح دیگر برخوردار است و این مسئله در کاهش هزینه های ساخت، تولید و بسته بندی و دیگر کارها در رویان نقش مهمی دارد. چندین فاکتور بر روی قیمت این محصول اثر می گذارند. خریداران یونولیت در زمان خرید این محصول بایستی موارد مختلفی را لحاظ کنند تا انتخاب اشتباهی نداشته باشند و دقیقاً یونولیتی را خریداری کنند که مناسب کاربرد موردنظر آنها باشد.

خرید و قیمت یونولیت در رویان

سخن پایانی

خرید و قیمت یونولیت در رویان را بررسی نمودیم و متوجه شدیم که این محصول با توجه به ویژگی هایی که دارد می تواند در حوزه های گوناگونی به کار گرفته شود و جایگزین بسیار خوبی برای برخی از متریال دیگر باشد. یونولیت می تواند در تسریع اجرای کارها و پروژه ها نقش داشته باشد و این مسئله به دلیل وزن کم و سهولت کار با آن است. بنابراین اگر تاکنون در کسب و کار خود از این محصول استفاده نمی کردید، حتماً یک بازنگری در تصمیم خود نموده و در صورتی که یونولیت دارای کاربردی در کسب و کار شما است، از آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...