خرید و قیمت یونولیت در کلاردشت را بررسی می کنیم و با یکی از بهترین کارخانه های تولید یونولیت در این شهر آشنا می شویم.

یونولیت، از برترین متریال و مصالح است که به دلیل کیفیت بالایی که دارد جایگزین بسیاری از متریال و مصالح در حوزه های گوناگون شده است. یونولیت یا پلی استایرن، نوعی پلیمر ترموپلاستیک است که با استایرن درست می شود و از خواص جالبی برخوردار است. استایرن، نوعی هیدروکربن خاص می باشد که با نفت خام درست می شود. لذا تولید یونولیت به شدت به دو عنصر هیدروژن و کربن وابسته می باشد و بدون استفاده از آنها، تولید یونولیت غیرممکن است.

البته یونولیت صرفاً از آرایش مولکولی کربن و هیدروژن و پیوند آنها با یکدیگر ساخته نمی شود. این پروسه نیازمند آرایش مولکولی خاصی می باشد که این آرایش خاص به ارتباط گیری دوگانه موجود در استایرن نیازمند است. پیوندهای دوگانه مکرر سبب واکنش استایرن ها با همدیگر و تشکیل زنجیره ای پلیمری می گردد. این زنجیره پلیمری تحت عنوان پلی استایرن معروف شده است و نام دیگر آن، یونولیت می باشد.

کاربرد یونولیت در کلاردشت

بهترین مرکز خرید و قیمت یونولیت در کلاردشت را بررسی می کنیم. یونولیت یا پلاستوفوم در موارد متعددی در کلاردشت به کار می رود که برخی از آنها بسیار مهم هستند:

خرید و قیمت یونولیت در کلاردشت

مزایای استفاده از یونولیت در کلاردشت

با استفاده از یونولیت می توان به نتایج بسیار خوبی دست پیدا نمود و این نتایج ارزنده سبب استقبال بالا از خرید یونولیت در کلاردشت شده است:

آیا استایروفوم، ضعف ها و معایبی نیز دارد؟

در بررسی خرید و قیمت یونولیت در کلاردشت باید به این مسئله اشاره کنیم که هر محصولی دارای نقاط قوت و نقاط ضعف هایی است. یونولیت نیز از این قاعده مستثنی نیست و این ماده دارای ضعف هایی است که چنانچه در زمان استفاده از آن به این موارد توجه شود، هیچگونه مشکلی بوجود نمی آید. ضعف هایی که باید مورد توجه قرار بگیرند شامل حساسیت یونولیت به حلال های آلی، حساسیت یونولیت به مواد مشتعل زا و حساسیت یونولیت به چسب های قوی می باشند.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید و قیمت یونولیت در کلاردشت با کارشناسان ما در ارتباط باشید

لیست قیمت انواع یونولیت

کارخانه تولید یونولیت در کلاردشت

در کارخانه تولید یونولیت از دستگاه ها و تجهیزات گوناگونی مانند دستگاه مخصوص پیش انبساطی، ماشین فرم زنی قالب، ماشین قالب زنی، سیستک سیلوی EPS، مبدل گرمایی، دیگ بخار، دستگاه ذخیره بخار، کمپرسوز، مخزن هوا و … استفاده می شود تا یونولیت طی سه مرحله پیش انبساط، تهویه و قالب گیری تولید شود.

در بررسی خرید و قیمت یونولیت در کلاردشت متوجه می شویم که برای تولید یونولیت، زنجیره های پلی استایرن را در معرض بخار قرار می دهند که این بخار سبب افزایش حجم زنجیره مولکولی می شود. در ادامه به مدت 6 الی 12 ساعت به این ترکیب استراحت می دهند تا از نظر دما و فشار به تعادل برسد. سپس زمانی که ترکیب به پایداری لازم رسید، آن را داخل قالب های متفاوت قرار می دهند تا انواع یونولیت در شکل و اندازه مختلف تولید شوند.

بخاردهی تا آنجایی استمرار پیدا می کند که یونولیت تکمیل نشده همه قالب را پر نموده و هیچ سوارخ یا روزنه ای باقی نماند. این قالب ها به صورت سفارشی و متنوع تولید می شود. در پایان کار، یونولیتی بدست می آید که 98 درصد آن هوا و حدود 2 درصد آن پلاستیک می باشد.

بررسی خرید و قیمت یونولیت در کلاردشت

قیمت یونولیت بسیار مناسب است و استفاده از آن در حوزه های مختلف، توجیه اقتصادی دارد. قیمت یونولیت به فاکتورهای گوناگون بستگی دارد که اغلب آنها مربوط به خصوصیات کمی این محصول هستند. یونولیت استاندارد و باکیفیت را از بزرگترین تولیدکنندگان که در کار خود بسیار حرفه ای هستند، خریداری کنید. برای کاربردهای مختلف در کلاردشت یونولیتی را خریداری کنید که کیفیت بسیار بالایی داشته باشند. این یونولیت توسط مجموعه ایران ورق ارائه می شود.

خرید و قیمت یونولیت در کلاردشت

سخن پایانی

ما قصد داریم که با ارائه یونولیت باکیفیت و استاندارد موجب افزایش کیفیت ساخت و سازها، بسته بندی محصولات، عایق سازی سازه ها و دیگر کاربردهای مهم شویم. لذا بهترین محصولات را تولید و عرضه می کنیم. خریدارانی که به دنبال استعلام بهترین مرکز خرید و قیمت یونولیت در کلاردشت هستند، این محصول را از ایران ورق خریداری کنند و اطمینان داشته باشند که در انتخاب خود اشتباه نکرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...